Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Отримати інформацію від певного члена Асоціації: закритий

Новини у світі музики

RME M-1610 Pro – 16-канальний АЦП, 8-канальний ЦАП, інтерфейси ADAT, AVB, MADI та окремий вихід для навушників

 

 

Інтерфейс RME M-1610 Pro має 16 аналогових входів, 8 симетричних аналогових лінійних виходів, окремий стереовихід для навушників, оснащений резервованими портами AVB, двома незалежними портами MADI, виходами ADAT. Пристрій підтримує дистанційне керування через веб-інтерфейс та має два вбудовані резервовані джерела живлення. Цей інтерфейс покликаний забезпечити потужні характеристики M-32 Pro за більш привабливою ціною.

 

 

Інтерфейсні можливості та характеристики

  • 16 лінійних входів.
  • 8 лінійних виходів.
  • 1 вихід для навушників.
  • 4 виходи ADAT.
  • 1 оптичний інтерфейс MADI Optical SFP (опціонально).
  • 1 резервоване подвійне джерело живлення.
  • 1 вхід/вихід Word Clock.
  • 1 коаксіальний вхід/вихід MADI.
  • 2 порти Gigabit Ethernet (стандарт 802.3).
  • Технологія SteadyClock FS.
  • Виходи за схемою DC-coupled.
  • USB порт для прошивки та дистанційного керування.

За видимою простотою стоїть гнучкість та надійність

Маючи на борту 16 аналогових входів з регульованою чутливістю до +24 дБu в кожному каналі, 8 відповідних аналогових виходів та додатковий стереовихід для навушників, інтерфейс M-1610 Pro може задовольнити потреби практично будь-якої студії. Завдяки наявності коаксіального та (опціонального) оптичного портів MADI, резервованих портів AVB, чотирьом оптичних виходів ADAT та аналогових виходів за схемою DC coupled, цей пристрій являє собою один з найуніверсальніших та найефективніших конверторів на ринку.

 

 

Чудово підходить для інженерів звукозапису, які використовують різноманітні аналогові ефекти та інструменти

 

Додайте аналогові входи / виходи та підтримку мережі AVB до будь-яких пристроїв MADI

На прохання інженерів звукозапису, які використовують різноманітні аналогові ефекти та інструменти у своїх сесіях, компанія RME поєднала видатні характеристики АЦП і ЦАП інтерфейсу M-32 Pro в одному пристрої за неперевершеною ціною.

Якщо порівнювати з пристроями серії M-32 Pro, розробленими переважно для стаціонарного використання, в інтерфейсі M-1610 Pro з’явились деякі додаткові зручні функції, які забезпечують безперебійну роботу як в студії, так і на концерті чи в трансляції наживо. Вхідні та вихідні роз`єми TRS забезпечують альтернативні підключення для входів D-Sub (входи 11-16) та виходів D-Sub (виходи 1-2), разом із резервованими мережевими портами. Окремий вихід для навушників забезпечує моніторинг, ефективний пошук та вирішення несправностей. Кнопки швидкого доступу дозволяють вибирати джерела та регулювати гучність.

Внутрішня матриця маршрутизації забезпечує зручний візуальний контроль усіх доступних каналів – до восьми потоків AVB (із загальною кількістю 128 каналів), коаксіальний та (опціональний) оптичний порти MADI (до 64 каналів кожен), всі аналогові введення-виведення та виходи ADAT – це гнучка маршрутизація між 272-ма входами та 298-ма виходами.

Конвертори пристрою мають найнижчі показники затримки, детерміноване керування мережею AVB дозволяє налаштувати мережеву затримку до 0,3 мс. Це дає M-1610 Pro можливість доставляти семпли навіть від кількох різних пристроїв з неймовірною швидкістю, з вирівнюванням по часу з наносекундною точністю у всій мережі. Фільтри АЦП та ЦАП були ретельно оптимізовані для роботи з різними частотами дискретизації, особлива увага приділялась точності відтворення та фірмовій «прозорості» звучання RME (нічого не додається, нічого не втрачається). А з цифровою технологією генерації тактової частоти RME SteadyClock FS, яка забезпечує наднизький коефіцієнт джиттер-ефекту, аналого-цифрові та цифро-аналогові перетворення підтримують всі формати та відбуваються за найсучаснішими методами. І на відміну від інших подібних пристроїв, три рівні чутливості аналогових лінійних входів забезпечують використання повного динамічного діапазону перетворювачів.

Plug`n`play – швидка взаємодія з користувачем

Керування всіма режимами пристрою безпосередньо з передньої панелі забезпечує зручний безпосередній доступ до всіх функцій. Пристроями RME серії AVB також можна повноцінно керувати дистанційно через веб-інтерфейс з будь-яким мережевим каналом зв`язку (включно з бездротовим з`єднанням через Wi-Fi), що дозволяє швидко створювати групи підсилення, вмикати фантомне живлення та виконувати маршрутизацію сигналів до навушників для моніторингу. Вбудована матриця маршрутизації дозволяє швидко спрямувати будь-які аналогові входи прямо на вихід для навушників, а також усі цифрові сигнали та потоки AVB. Тож, виявляти та вирішувати проблеми із сигналами, тактовою частотою, підключеннями тощо тепер стало дуже легко і просто!

 

 

Серія аудіопристроїв мережі AVB наступного покоління

 

SteadyClock FS – еталонне цифрове генерування тактової частоти

У цифровому звуці стабільність тактової частота є важливим фактором, оскільки вона підтримує кореляцію між бітами аудіосигналу та шкалою часу. На жаль, стабільність тактової частоти не завжди витримується з необхідною точністю. У пристрої M-1610 Pro використовується технологія SteadyClock FS для забезпечення найнижчого джиттер-ефекту та найвищої стійкості до його виникнення.

Відмінні характеристики у всіх режимах тактової частоти та високоякісне аналогове перетворення дозволяють почути ваш мікс таким, який він є насправді. Конвертація цифрових форматів в пристроях RME здійснюється без жодних втрат або випадінь сигналу, а технологія SteadyClock FS гарантує, що ваша звукова картинка не буде жодним чином спотворена. Це допомагає покращити якість записів та міксів, адже звукова сцена має більшу глибину та чіткість.

 

 

Технологія SteadyClock FS запозичена з відзначеної численними преміями серії пристроїв ADI-2

 

Характеристики M-1610 Pro

  • 16 аналогових входів (25-піновий розширювач D-sub, до +24 дБu, 6 роз’ємів TRS, повністю симетричні входи).
  • 8 аналогових виходів (25-піновий розширювач D-sub, до +24 дБu, повністю симетричні виходи) 16-канальний АЦП, 8-канальний ЦАП.
  • Дискретно регульована чутливість в кожному каналі +13/+19/+24 дБu.
  • Виходи за схемою DC-coupled.
  • 1 стереовихід для навушників з можливістю безпосереднього моніторингу всіх цифрових та аналогових входів.
  • 4 виходи ADAT.
  • Вхід та вихід Word Clock (на роз`ємах BNC).
  • 1 коаксіальний порт MADI.
  • Легка інтерграція MADI в одно- або багатоінтерфейсному режимі через модуль SFP.
  • Автоматичні входи MADI Auto-Input забезпечують безперебійне резервування.
  • Конвертація MADI-AVB.
  • 2 порти RJ45 1 GigE AVB, вісім потоків (загалом 128 каналів) по 1-8/12/16 каналів, повністю резервовані.
  • 2 повністю резервовані вбудовані блоки живлення з моніторингом.
  • 19`` корпус висотою 1 юніт.
  • SteadyClock FS – технологія цифрової генерації тактової частоти з наднизьким коефіцієнтом джиттер-ефекту.
  • Технології SyncCheck® та ICC® визначають розсинхронізацію генератора тактової частоти і перемикають на інші доступні сигнали синхронізації.
  • 2`` повнокольоровий дисплей з ручкою керування забезпечує керування пристроєм.
  • Внутрішня маршрутизація всіх доступних 272x298 каналів входів та виходів.
  • Дистанційне керування через HTTP, JSON, IEEE 1722.1 AVDECC.
  • Порт USB 2.0 (для дистанційного керування та оновлення прошивки).

 

Інформацію надала компанія «РеалМюзік»

 

 

«РеалМюзік» у соціальних мережах: