Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Отримати інформацію від певного члена Асоціації: закритий

Новини у світі музики

ХІ Всеукраїнський навчально-практичний семінар звукорежисерів України: підсумки

 

 

З 14 по 16 червня у Пущі Водиці відбувся ХІ Всеукраїнський навчально-практичний семінар звукорежисерів: понад 100 учасників з усіх регіонів країни долучилися до професійних обговорень нагальних проблем. Майже 25 відсотків учасників вперше відвідали наш форум, що засвідчує стрімкий розвиток галузі в Україні. Відзначимо, що, як і в попередні роки, технічним партнером семінару виступила компанія «РеалМюзік».

Цьогоріч в рамках проекту перед українськими звукорежисерами виступили спеціальні гості, зокрема:

  • представник компанії Focal (Франція) – регіональний менеджер PRO напрямку - Vincent Moreuillе зробив презентацію про іноваційні технології компанії, а також тест-драйв студійних моніторів у приміщенні навчальної частини семінару;
  • Joel Damiano – провідний інженер DAS Audio (Іспанія) провів презентацію програмного управління DASnet та DASaim й демонстрацію роботи активного звукового лінійного масиву DAS Audio Aero-40A;
  • демонстрацію новітньої флагманської цифрової мікшерної консолі YAMAHA PM10 презентував Hiroaki Fujita.

Серед найбільш актуальних питань, які розглядалися на семінарі - це виклики, що стоять перед практикуючим звукорежисером з появою аудіостоків. Зокрема, звукорежисери мали можливість обмінятися досвідом щодо питань музичних трендів на аудіостоці, оподаткування, авторського права та підводних каменів аудіостоків.

Звукорежисери, як і в попередні роки, мали можливість пройти тренінги від провідних фахівців українських компаній - виробників і дистриб`юторів звукового обладнання, зокрема СП «Комора», «Індіго мюзік», «Юритмікс», «ЛАЙТЕК», «Комплекс V», «MAG Audio», «Продіджей Україна», «Ін-Джаз», «Sound House Pro» тощо.

Також в рамках роботи навчально-практичного семінару українські звукорежисери мали рідкісну можливість відвідати НСК «Олімпійський» та протестувати нове звукове обладнання, яке забезпечує не лише потреби стадіону, а й фактично стало базовим для проведення гучних мистецьких акцій у Києві.

Фактично 3 дні насиченої роботи вчергове засвідчили, що українська звукорежисура потребує системної комунікації між усіма гравцями ринку та всередині самої професійної спільноти.

 

Iрина Плехова, агенція культурних індустрій «ПРО»