Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Отримати інформацію від певного члена Асоціації: закритий

Новини від компанії «Реал мюзік»

Дизайн звуку для блокбастерів з Крісом Манро та Zoom

 

 

Оскароносний дизайнер звуку Кріс Манро
розповідає про професійні мультитрек рекордери Zoom,
які він використовує у своїй роботі

 

Кріс Манро

Мало хто може похвалитися такою чудовою кар`єрою звукорежисера, як Кріс Манро. Завдяки своїй наполегливій праці впродовж більш ніж 50 років Кріс отримав дві премії «Оскар» та дві нагороди Британської академії кіно і телебачення, а також безліч інших нагород та номінацій. Попит на його послуги аж ніяк не зменшується, лише за останні роки він працював над такими фільмами, як «Першому гравцеві приготуватися» (2018), «Місія нездійсненна: Фолаут» (2018), «Людина-павук: Далеко від дому» (2019), «Щасливого Різдва» (2019), «Дулітл» (2020), «Чорна вдова» (2021) та «Місія нездійсненна 7» (2021).

 

 

ZOOM F6

Під час роботи над «Чорною вдовою» від Marvel Кріс використовував польовий рекордер Zoom F6. В одній зі сцен потрібно було записати звукові ефекти на мотоциклі. Він пояснює:

«Звук мотоцикла записати досить важко. Двигун працює дуже гучно, тож якщо ви записуєте його одним мікрофоном на певній відстані (адже динаміка звуку може бути настільки великою, що ви не захочете наближатися), ви просто отримуєте однаковий безликий звук. Але якщо у вас є можливість використати кілька мікрофонів, ви можете отримати безліч різних звукчань, з якими можуть ефективно працювати звукові редактори. Отже, використовуючи Zoom F6, я можу розмістити кілька мікрофонів в різних місцях на мотоциклі, до того ж, цей рекордер досить компактний і не створює мотоциклістові жодного дискомфорту.»

 

 

«Роздільна здатність 32 біт з плаваючою комою означає, що мені не потрібно турбуватися про спотворення або втрату якихось нюансів звучання, оскільки на етапі постпродакшну всі рівні можна буде відрегулювати. З використанням 32-бітної float технології запас динамічного діапазону збільшується на 70 дБ».
Кріс Манро, дизайнер звуку

Місія нездійсненна? Але тільки не для фільму «Місія нездійсненна: Фолаут»

У Кріса також є звукозаписувальний комплект Zoom F8n, який він зібрав для роботи над фільмом «Місія нездійсненна: Фолаут». Крісу тоді потрібен був комплект, який міг би легко поміститися у вертольоті, коли знімальна група часто змінювала локації в Новій Зеландії та Норвегії.

Покатаймося!

Кріс довірив свою роботу рекордеру Zoom F8n у ще одній вертолітній сцені. Під час польоту на вертольоті та виконання своїх трюків Том Круз потребував технології, які б могли відтворити чіткий діалог і при цьому дати можливість керувати гелікоптером без використання гарнітури. Кріс вирішив це питання дуже елегантно – він дослідив та застосував технологію кісткової провідності звуку, розроблену спеціально для військового використання і побудував ізольований від шумів гвинтокрила інтерфейс, який працював так, ніби він підключив гарнітуру.

 

 

ZOOM F8N

Рекордер Zoom F8n використовувався у фільмі «Місія нездійсненна: Фолаут» не лише під час зйомок вертолітних сцен.

«У нас були автомобільні погоні в Парижі, погоні на мотоциклах, на гелікоптерах… Я почав використовувати Zoom F8n для зйомок паризьких автомобільних погонь. У нас було багато різних камер, і мені потрібен був невеликий мультитрек рекордер. У мене був тоді F8n і я подумав, а давайте-но запхаємо його в машину! Отже, я підключив рекордер, встановив рівні, і він відпрацював на відмінно. Причому, Zoom F8n показав себе так само добре у всіх наших авто».

 

 

До набору інструментів Кріса входить також мікшерний контролер Zoom FRC-8

 

 

А ще за потреби Кріс використовує портативний рекордер для запису об`ємного звуку Zoom H3-VR,
щоб зафіксувати амбісонічну атмосферу та просторові ефекти

 

 

«За що я люблю рекордери Zoom, так це за те, що вони пропонують різноманітні форм-фактори та можливості. А якщо ви поставите такий рекордер у машину, і вона розіб`ється, то фінансовий удар буде не надто сильний. Але знаєте, що я вам скажу? Жоден з них ще не зламався! І це багато про що говорить».
Кріс Манро, дизайнер звуку

 

Інформацію надала компанія «РеалМюзік»

 

 

«РеалМюзік» у соціальних мережах:

 

 

 

 Поділитися у Facebook