Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Отримати інформацію від певного члена Асоціації: закритий

 

Бренди компанії «Алегро-мюзік»

 

 

Бренд Hiwatt

 

 

Історія фірми HyLight Electronics і її бренду HIWATT почалася в 1966 році. Перші гітарні підсилювачі Дейв Рівз, засновник і за сумісництвом головний технолог компанії, збирав прямо у вітальні свого фамільного будинку в Нью-Малдені, в 18 милях на південь від Лондона. Підсилювачі продавалися безпосередньо музикантам, минаючи роздрібну мережу і пов`язані з цим витрати.

Одним з перших гітаристів, що почали використовувати HIWATT на своїх концертах і в студії, був Піт Тауншенд з «The Who». Успіх зростав дуже швидко і складався з двох чинників: ручна збірка і, як результат, неперевершене звучання і надійність апаратів, а також популярність груп і виконавців, які використовували продукцію HIWATT у своїх виступах і на репетиціях. З часом засновник Хайватта усвідомив, що йому потрібні помічники, як для збільшення обсягів виробництва, так і для подальшого покращення якості внутрішнього монтажу та розводки. Дейв Рівз прийшов до висновку – щоб досягти максимальної надійності, він повинен підключити до справи технічних експертів стандарту Military-Spec, аналога нашої «оборонки» і це, безумовно, виведе Хайватт на новий рівень.

 

 

Значну частину довіри, яку імениті британські групи надавали продукції Хайватт, використовуючи її в своїх турне і студіях, варто віднести на рахунок Пітера Вебера – менеджера з продажу компанії. Пітер був сполучною ланкою між інженерною командою HyLight і самими затребуваними музикантами Британії того часу. Пітер проводив нескінченні години в дорозі, перетинаючи вздовж і впоперек Туманний Альбіон, пропонуючи групам спробувати підсилювачі в роботі. Не було випадку, щоб хто-небудь встояв перед бездоганним звуком і надійністю продукції. Музиканти довіряли Пітеру, і, завдяки зусиллям Вебера, Хайватт продавався настільки швидко, що виробництво не встигало виконувати замовлення. Компанія досягла межі своїх можливостей і Рівз почав шукати помічників ...

 

 

Найбільш важливою і клопіткою частиною роботи були монтаж і розводка. З притаманною йому педантичністю, Дейв простудіював телефонну книгу і виявив в ній сертифікованого фахівця з монтажу при уряді Великобританії. Так ідея створення танкоподібного підсилювача перетнулася з ім`ям Гаррі Джойса. Джойс опанував мистецтво електротехнічного монтажу під час другої світової війни, коли виконував американські військові замовлення. Він постійно удосконалював свою майстерність і мав репутацію одного з кращих електротехніків Королівства, який займався контрактними роботами по військових проектам.

Перший візит Рівза на початку 1970 в майстерню Гаррі успіхом не увінчався. Джойс був налаштований скептично, бо в той час Harry Joyce Electronics мала контракт з Gravesby Instruments ltd., займаючись монтажем для британського ВМФ, який вимагав безкомпромісної якісті і надійності. Після неодноразових пропозицій з боку Рівза, Гаррі погодився взяти на себе розводку для Хайватт за однієї умови: вони не будуть випускати більше сорока одиниць на місяць, щоб підтримувати високі стандарти якості. За підрахунками, один монтажник з команди Джойса мав збирати за п`ять днів по одному підсилювачу. Дейв погодився і легендарне рукостискання між HyLight Electronics і Harry Joyce Electronics відбулося.

 

 

Після підписання контракту з Гаррі залишилося тільки знайти підходяще місце для розробок, збирання і продажу продукції. Дейв Рівз знайшов чудове місце для нового будинку своєї компанії – перебудовану кондитерську фабрику в невеликому індустріальному районі, відомому як Park Works. У січні 1972 року HyLight Electronics розташувалися за легендарному адресою 16 Park Road. Наступним кроком був пошук найкращої команди для виробництва кабінетів, здатних захистити чудовий звук, розроблений Дейвом. Майк Ален і Денні Едвардсон були залучені для поліпшення існуючих кабінетів з метою досягнення лідируючих позицій за якістю на британському ринку. Першим кроком стало використання більш підходящих акустично і міцних матеріалів для виробництва кабінетів. Таким матеріалом стала четирнадцятишарова фанера з балтійської берези, кабінети з якої були найбільш міцними і прекрасно звучали в порівнянні з іншими виробниками. Коробка збиралася в шип і скріплювалися не менш ніж у дев`яти місцях.

Кабінети були обтягнуті в класичному стилі найбільш еластичним вінілом, зробленому компанією Браймор Лтд. Динаміки закривалися чорним, білим або сірим драпіруванням. Для виготовлення кабінетів була залучена компанія Henry Glass & Co., що мала репутацію однієї з кращих компаній в Англії. Виробничі навички Генрі стали прекрасним доповненням до фанатичної завзятості Рівза в створенні бездоганного гітарного підсилювача. Використання добірних компонентів стало основою легендарної якості Хайватт.

На замовлення і за специфікацією Дейва вручну намотували трансформатори на найдорожчому підприємстві – Partridge Transformers PLC. Mullard поставляв кращі лампи, завод Fane виробляв спеціальну серію динаміків з литими рамами. Сума всього цього стала синонімом виразу «HIWATT Sound».

 

 

Виключно багате і насичене звучання робило можливим використання цих підсилювачів такими легендарними групами, як Pink Floyd, Slade, The Who, Led Zeppelin... цей список можна продовжувати до нескінченності. Крім гітарних підсилювачів і двухсотваттних підсилювачів для бас-гітар, HyLight почали розробку підсилювачів потужності. Наприкінці 1979 Рівз почав випуск зразків HiGain підсилювачів з каналами, що перемикалися. Вони випускалися під замовлення і постійно доопрацьовувалися. Незважаючи на те, що реклами продукції Хайватт було дуже мало і крім професійних кіл ці підсилювачі були мало кому відомі, з 1967 по 1981 рік було випущено близько 15 тисяч гітарних і бас-гітарних підсилювачів.

Дейв Рівз помер на початку 1981 року, коли його компанія була на вершині успіху. Нові власники компанії поставили собі за мету не дати померти легенді HIWATT і взяли курс на продовження стандартів, закладених Рівзом ще на початку 60-х. Компанія не стала гнатися за гітарної модою, а продовжувала впевнено виробляти стали вже класичними підсилювачі і кабінети. Багато в чому саме завдяки цьому факту Девід Гілмор і донині використовує Хайватт у своїх виступах, а список груп, що використовують продукцію HIWATT, зростає з кожним днем, бутикові фірми випускають сучасні custom-підсилювачі, беручи за еталон саме Хайватт.

 

 

2000-і роки привнесли свіжий подих в асортиментний ряд легендарної марки: аналоговий стрічковий Delay, аналогові гітарні педалі ефектів, унікальний інструмент терменвокс, а також більш доступна для широких кіл гітаристів серія комбо-підсилювачів Maxwatt. Все це гітарне багатство тепер доступно і в Україні – слухайте, підключайтеся, грайте!

 

Компанія Алегро-мюзік є офіційним дистриб`ютором бренду Hiwatt в Україні.

 

Лінійка продукції Hiwatt:

  • Підсилювачі «голова» гітарні.
  • Підсилювачі «голова» басові.
  • Кабінети.
  • Комбо підсилювачі.
  • Футсвічі.
  • Гітарні ефекти.
  • Аксесуари.

 

Веб-сайт виробника: www.hiwatt.co.uk

 

«Hiwatt» у соціальних мережах:

Бренди членів Асоціації ...