Допомога у пошуку фахової інформації про музичні інструменти та обладнання:

Отримати інформацію від певного члена Асоціації: закритий

Новини від компанії «Лайтек»

AV-рішення для проведення онлайн-конференцій та нарад

 

 AV-рішення для проведення онлайн-конференцій та нарад

 

Коронавірус викликав значний спад у світовій економіці, змусивши бізнес адаптуватися до нових, більш складних реалій, шукати способи піти в онлайн і там організовувати ділові зустрічі/переговори з партнерами і замовниками. Для комерційних підприємств, освітніх установ і державних організацій AV-конференції стали життєво необхідним інструментом для роботи в цих важких умовах.

Щоб полегшити вибір такої системи, на основі обладнання і технологій Shure пропонуємо кілька простих у настройці та управлінні рішень, які забезпечують чудовий звук для спілкування під час конференції.

 

 AV-рішення для проведення онлайн-конференцій та нарад

 

Shure пропонує мережеві аудіо-рішення та комплекти продуктів, що включає повний аудіо-ланцюжок для приміщень будь-якого типу: від невеликих кімнат переговорів до великих конференц-залів.

 

Крім цього, використання еко-комплектів Shure для AV-конференції зберігає час на проектування і вибір устаткування. Не потрібно витрачати час на:

  • Обмірювання приміщення – тому що в більшості кімнат невеликого і середнього розміру має значення саме кількість місць.
  • Прокладання мікрофонних і силових кабелів, тому що всі аудіокомпоненти використовують мережевий кабель CAT5e. Нам потрібен невеликий мережевий комутатор з PoE + для харчування мікрофонів, DSP і гучномовців і з`єднання всіх компонентів разом.
  • Не потрібно заглиблюватися в теорію аудіо, тому що аудіопроцесор IntelliMix P300 розпізнає мікрофони MXA і гучномовці MXN5W-C, і автоматично налаштує DSP і маршрутизацію сигналу.
  • Багато продуктів звуковий екосистеми Shure сертифіковані Microsoft Teams, Logitech і Zoom на предмет сумісності.
  • Менше обладнання і менше часу на навчання для інтуїтивно зрозумілою роботи з аудіо екосистемою Shure.

 

Підбір відповідного комплекту AV-обладнання разом з фахівцями компанії Лайтек може зайняти всього декілька хвилин.

Вам необхідно буде відповісти на декілька питань:

  • Розмір кімнати/кількість місць.
  • Розташування мікрофона.

 

І наші фахівці розрахують, скільки мікрофонів і гучномовців вам потрібно, щоб охопити кімнату, і вирішити всі завдання по створенню сучасного конференц-простору.

Наприклад:

Виберіть масштаб аудиторії (кількість місць):

 

 Виберіть масштаб аудиторії (кількість місць)

 

Припустимо, у нас є конференц-зал на 7-12 місць.

Далі – оберіть розташування мікрофона.

 

 Оберіть розташування мікрофона

 

Припустимо, ви вибрали стельовий мікрофон MXA910.

Далі – виберіть колір мікрофона, який вам більше імпонує до дизайну приміщення.

 

 Виберіть колір мікрофона, який вам більше імпонує до дизайну приміщення

 

Отже, ви обрали: 7-12 місць, стельовий мікрофонний масив, БІЛИЙ.

Далі – вибираємо DSP.

 

 Вибираємо DSP

 

Приміщення буде обладнано Zoom Rooms, а отже краще обладнання Shure з сертифікацією від Zoom, тому ми вибираємо аудіопроцесор IntelliMix P300.

Крім того, для відтворення мови знадобиться стельовий Dante-динамик MXN5-C.

У підсумку, для вирішення поставленого завдання, необхідний такий комплект:

 

 Вам необхідний такий комплект

 

Не забудьте замовити монтаж і налагодження екосистеми Shure у компанії «Лайтек».

Якщо вас зацікавила дана тема, ви можете детальніше ознайомитися з нею і цим обладнанням, відвідавши оглядові семінари в київському шоу-румі компанії «Лайтек».

 

Інформацію і світлини надала компанія «Лайтек»

 

 

«Лайтек» у соціальних мережах:

 

 

 Поділитися у Facebook